Tuesday, March 21, 2006

21th March

返公司~~free好多!
senior仲要話5、6月先開始忙。。。
遲d數手指、掃o下塵~
邊有可能真係得閒成咁o丫....
你當我傻既咩~!
夠鐘放工立刻閃人
~

weekend又要趕功課。。。
4月頭又話Exam。。。
想sleep得好d都幾難~


20th March

繼續o係Kwun Tong苦戰~
唉。。不如appoint埋我地做account好過啦!
而家攪到一獲泡咁。。。
問親野都係答我:『唔係我做』、『唔知』.....

苦戰完後又要『走難式』返學~
真係想我冇命返home。。。

No comments: