Friday, March 31, 2006

今朝既使命。。。。
唉~戰戰兢兢地打去.......
打左2次都冇人聽喎~
都唔知打唔打第3次好。。。
結果梗係冇打到啦~~
要聽到既.....點都會聽到既(我深信)!
聽唔到就算啦............
到8點幾9點。。。
佢就打黎喇~~果陣先話出門口.....陰公!
去到又唔係點......
要take 4間公司....佢take得1間既3分1~~
唉!~去show show.......
上年3個人去take都要3個幾鐘。。。
今年2個人去(其實都係我1個點)都係用左2個鐘!
我都唔知係我求奇o丫......
定係之前d人點得太過仔細..........??
11點幾閃人~
去左HKB整卡啦........
之後下晝去點果間d人真係......勁好人!haha
又同個日本人傾左幾句.....
可惜我d Japanese生疏曬!唉~~~要pick-up番先得!
又叫我去飲o野......
我就梗係......唔去啦~!
食完飯都唔夠幾個鐘。。。
之後佢都送左支drink俾我~~~
係咁傾...係咁點......
足足點左45分鐘。。。
哈哈!掛住''嗲''~~~
(越少o野點就越點得耐~keke)

No comments: