Sunday, April 09, 2006

ManUtd今晚要加油呀!!~
不容有失~~呵呵^^


8th April, 2006

morning去cwb覆診
諗住早d去霸頭位唔洗等
(早左15minutes。。。但係都排第3!)
點解會有人早得過我架?!
下次早30minutes~睇下你地有幾早~!
呵呵^^
覆完診就落tst食我既至愛~"牛肚米"!正~
未夠鐘返學。。。就梗係shop下ping啦!!
本來o係LV睇中個purse~
不過諗下諗下都係唔買
事關我要開始淘汰LV---------太濫了!
所以轉行支持LV主帥~Marc哥自家條line~!
洗錢了。。。唉!!
如果有人幫我好好管理d $都唔錯呀~
最重要係可以控制埋我唔好亂洗$就更preferable!
算~唔洗都洗左!!!財散人安樂~haha
and then就返學去!~
由於last一堂~實在太悶!
又走堂。。。哈哈!((冇得救~))
去左Diamond Hill睇戲<<至尊無賴>>

又係時間收拾下心情溫書喇!
再係咁。。。。唔死都冇乜用~~~
要同頹廢既生活say goodbye了~!
奸爸爹lei!!!

No comments: