Sunday, July 23, 2006

"""22nd July 2006

書展一日遊。。。
排隊入場最辛苦......
今日好多人去~
個個排親隊都打黎問我入o左場未
例牌答案:慢慢排啦~haha
其實都比想像中少人.....
收穫不太豐富
好似冇乜o巖咁
要買既平價地圖同小說
都有9個喇叭幫我買
咁我就唔洗拎住佢周圍走~~呵呵
好勁呀~non-stop咁行o左4個鐘都有!

都唔明d人點解咁瘋狂...拉埋個篋去
差d仆死......我仲未想同太太太婆會面住呀~
之後呢....就趕落mk
Superman Returns
雖然都係例排式超人拯救地球
但係d特技真係唔錯.....
加上超人真係幾靚仔!!!hahaha
and then先食dinner.......

餓o左成日喇~
我都可以變超人~~~hahaaaa^^

No comments: