Tuesday, September 19, 2006

相隔不夠一個月....
好似又想病咁
唔好玩野好喎!
唔通係concert後遺症?!
上次又係睇完concert病架~
好得人驚lei~~~



行o左幾間書局都話買曬我要搵既書
唉......次次都係咁
想搵就冇....唔想搵就會有大把
正所謂~~>『瘦田冇人耕;耕開有人爭』
lee排咁hit.....係難搵d既....
我一定要買到架~!!!




個133又打黎....唉
一個早上已經6次morning call我
我決定飛線返屋企
因為133係打唔入架~hahaha
不過我諗唔會再打黎
因為...........

No comments: