Saturday, September 23, 2006

感動
唔係同你好熟d人覺得你係...
揀4 - 一個唔識諗,成日要人擔心既人。(尤其係長輩)

傷心
同你好熟既人覺得你係...
揀1 - 對好多事要求好高既人。不過好多時候太過固執。


你想人地覺得你係...
揀3 - 好人一個。好關心身邊d人。唔怕做犧性

俾人激
你最希望你情人係...
揀2 - 唔會好易發脾氣。要識得容忍你。外鋼內柔。有自己既性格。

擔心/緊張
其實你係一個......
揀5 - 唔係好清楚自己將來要乜。不過就好幸運行過半生。唔會對好多也有要求。最重要可以開心過每一日!

其實整體都幾準
尤其最尾個點~真係.......hahaha


thxQ 米先生幫我尋找本書返黎
點解我搵親d野都搵唔到....
你就咁好彩俾你搵到......><"咩世界.....
仲要講大話....小心nud大牙
.
.
原來xx無講大話
真係唔好亂睇野.....
下次我會聽話架喇!!
不過今次之後我已經對佢改觀o左....
日後會更加小心提防佢......
(點解唔delete左先俾我呀?!......)

No comments: