Thursday, October 12, 2006

11st October 2006

dinner 打爐爐@新星
好彩提議o係樓下打o者
唔係1點都唔知返唔返到home
但係食得太飽.....
而家等消化下先有得sleep
真係好想早d訓呀
我開始變國寶喇.....
唉...日日都唔夠訓
唔夠訓....人都憫d~
淨係今日叫飯我都好火....
明明搭九已經問食咩飯
諗住早d叫...一點有飯食啦
點知死人老黃一點先答我地食咩飯
浪費曬我d時間...不知所謂
食飯時間又少o左15分鐘!
真係火都黎埋呀!
頂佢個肺o丫...你唔食我都要食架



10th October 2006

dinner @元氣
終於save曬12個印仔
成為VIP喇
哈哈哈~~~
都係多得大家!hahaaaa
and then-->『寶貝計劃』
個B十級可愛呀!!

No comments: