Tuesday, October 24, 2006

死啦....又有少少作感冒....
一個月一獲唔係路喎...
我要訓番多d先得!!
原兇我諗係我唔夠訓所致~
原來我唔捱得架.......hahaha
我要快d退休~~kakaka
落力d買mark six先!!!嘻嘻^^


今日lunch由街頭行到去街尾
就係咁o巖.....
o係街尾撞到老闆同另外一個客
佢就叫埋我地一齊去食飯喇....
oh~竟然係個客同我相認...而唔係我boss
到底佢有冇少少慚愧呢?!
仲要第一句問:咁早食飯既......
你早得我唔早得咩?!
肚餓就要食架啦~都癲既!
都係個客好人~
不過有少少唔開心....
今年落唔到去幫佢做audit....唉><
食完個lunch都不忘多謝佢....
冇幫手都黐o左餐黎食...勁唔好意思囉!!
我個同事就不停話聽日再撞過佢....
我真係頂佢唔順....一d唔好意思都冇......

No comments: