Monday, November 20, 2006

lee個月真係....over budget......
11月仲有兩餐要食....
仲要睇醫生.....
好生唔生.......
生埋曬d小朋友生既野...>.<"

偏偏生o係塊面到....唔探o下doctor都唔安樂...
唉.....>.<...神呀~救救我!!

睇埋下面個篇..........><"


咁我係咪即係好有機會有哮喘/過敏性鼻炎?!
覆診要問o下doctor先.....唉




19th November 2006
19th November
2006
19th November 2006

今日行程『mk~>tst~~>central~>tst~>mk』
好一個"十四座"!hahaha
晏晝同個傻佬去mk行街
之後落o左tst....
我要影好多好多聖誕樹!!!
因為聖誕既感覺實在好warm....
聖誕又點會冇聖誕樹呢~~
所以我要影多d影多d!
暫時最靚就梗係harbour city啦~
不過d人多到......
都唔知係影人定影景...><"
熱鬧過後就出發central....
睇『歌神』~haha
佢唱歌真係幾ok~
但係我未見過佢唔戴帽....
唔通佢同側田係同類?!hahaha

終於都知到新碼頭o係邊喇....
有機會放工可以行去搭!

No comments: