Thursday, February 08, 2007

今日去o左星星度出job~
上年又係lee個時間去
今年又係lee個時間去
上年凍冰冰.....
今年竟然咁熱~haha
遲d可能真係冇冬天.......
仲有.......上年果個人都未大肚....
今年竟然蘿咁大個肚.....
最驚見到大肚婆架啦.............><"
諗起都毛筒戙............
成日覺得好似氣球咁....好易爆!!
一陣嗌肚痛我仲驚~
所以見到大肚婆我都會不其然咁彈開.........



網友爆料:特首口號大變身
曾蔭權競選口號「我會做好呢份工」全城熱講,捱生捱死打工仔聽到這句說話,真是百般滋味在心頭,各行各業人士也有一句說話想向特首候選人說,有網友收集了他們的心聲在網上傳播,看完後令人忍俊不禁,以下是他們的心底話:
地盤工人:「我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「我會發好呢次功!」
八達通公司:「我會整好八達通!」
天文台:「我會測好呢個風!」
整容醫:「我會隆好呢個胸!」
鐘錶師傅:「我會整好呢個鐘!」
廚師:「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「我會碰好呢隻東!」
白領:「我會五點九就鬆!

good~~~

No comments: