Friday, June 22, 2007

今日好難得~
因為兩個老餅不在...senior都不在
佢地出晒wkk開會.....日日都咁開會都幾好
公司今日完全係停止運作
得返4條"靚can"....我地就梗係上網玩多過做野啦
lunch 4條友仔去o左信德食吉野家
下晝繼續玩.....原本諗住上yahoo打牌
但係最後掛住玩mini game...冇打到
又玩nds.....cooking mama.....
可惜我玩到興起既時候..........冇電!
激死我喇!!!
不過算啦~今日咁free.....玩咩都得
返工就等放工!機會真係冇乜幾何~

唔知你食o左藥好d未呢?!考試考成點呢?!
你要快d好返.....唔好傳染比我呀~.~"
唔mid-term你都唔病.......唉...............
冇精神溫書.....真係擔心><
不過都考完喇~希望你pass啦......唔係exam會好辛苦架
下星期就大家都mid-term....要努力先得喇
唔想好似mis咁.......exam又要溫mis
諗起都想死!!!
我同你一樣....都係考兩科架~唔好得你好多~
d時間又咁迫.....真係死都唔掂...........
mis mis......放過我啦............唔想fail呀!

No comments: