Saturday, June 09, 2007

今朝八點未到就起o左身
因為今日10點要去interview@荃灣
過早搭車.....9點半已經去到
果邊又冇商場行.....唯有早d上去啦
其實間公司都ok既....不過workload比kln bay果間多囉
但係o係荃灣都ok........是旦一間請我...我都好開心架啦
之後就返屯門.....同dad、mum & sis去飲茶喇
飲完茶都差唔多1點鐘~就出市中心
買o下傢俬咁......又洗錢>.<
錢呀錢.........遲d要我補錢公司早走...我都冇錢補喇
點算點算.................................救命!!!
係時候諗諗辦法.......唉.........
之後joint埋你大家一齊行
去埋pizza hut高茶........
返新屋打掃~
有個"高"人係唔同d既!haha
抹抹抹....掃掃掃....拖拖拖......
咁就7點幾8點......大家一齊去晚飯喇
and then同你去搭車啦
唔該晒"高"人今日入黎打掃喎~~~
不過我今天失聲......悶親你喇..........
好彩interview都未失聲.....in完先失聲咋
希望明天起床會好d啦~

No comments: