Monday, June 25, 2007

sorry呀.....令到你亂諗o野.....

今日星期一.....一星期既開始
所以完全冇意欲工作
淨係想快d放工........
快d到星期五.....快d放假~
明天又要上10樓對住個"八婆"(<~唔咁形容佢唔得!)
最憎d麻煩女人....講野又聲大大
盤數又唔係趕.....又成日吹人地快d
都唔知係咪趕住投胎!!好黑人憎
快快手幫佢攪掂埋....唔好煩我
佢再咁煩......我辭職前一定幫佢整獲大既
所以佢醒目d唔煩我就好d!
我嬲起上黎.....真係咩都做得出架~
亂入數....唔係好難o者!呵呵呵^^
衰都係咁話架啦~鬼叫佢黑我憎........
講起佢就把幾火!!!
唔再講佢!
溫書先~

No comments: