Wednesday, October 03, 2007

MJ 327日

新工第二天.....為了荷包著想~今日帶飯!好乖唷~呵呵
工作量仍然係好多~教我出contract同invoice......
返工9個鐘.....係食飯果一個鐘先可以坐下自己個位....上o下網
快d學曬d野.....我要自己做野.....我要上網~~~
今日去o左郵局~半個鐘......好過冇啦haha^^
不過原來我都好少去bank....因為sales會lunch入埋....
oh...我咪冇得做"蛇蛇".....?><
做到六點鐘......佢地都好好人準時放人走~哈哈
仲叫我聽日唔好帶飯.......生日出去食飯.....
真係好......識o左唔夠三日.....都同我慶祝生日~真係唔話得~~
而家返灣仔......搭車遠o左.........唉!!
等車又耐....車程又遠.......真係麻煩~
有冇d快d既方法返到屋企.....???有冇村巴.....???
日日等車都好x.......平時上環返屋企都一個鐘
而家灣仔去上環要半個鐘...加埋上環返屋企....足足要個半鐘....變態!!
食完飯又唔可以即刻訓.......攪到唔夠訓........my god~
快d過埋lee 3個月啦......長短週.....你等我呀~~~~~!!!
不過就最好.......五天工作週啦~

No comments: