Tuesday, January 29, 2008

我d臭脾氣.....係你先頂得順.......多謝你!!!
希望你有能力控制下我d情緒..........

多謝你d愛心暖蛋....我會乖乖咁用架啦....放心!
多謝你山長水遠都送我回家.....巴士上訓得特別舒服~
咁凍天氣....又要咁夜返屋企.....我寧願你早d返屋企休息下!

唔知你隻手同條腰好番未呢??
好好照顧自己好唔好?唔好成日整親...唔好成日病........

心情唔好.....天氣又凍........攪到皮膚都差晒
要早d訓先得喇~你都要早d呀.....休息多d呀!!!

1 comment:

kamic said...

你果d都唔係臭脾氣,
只係你唔知點去抒發出黎姐,
因為無人可以比人抒發,
所以積埋積埋令到自己咁唔開心同亂諗,
係ga,我真係好忍得ga,
嘻嘻,所以你要更加愛我囉,
要學識包容同忍耐嗎,
我知你已經包容左我好多野ga la,
人係有情緒ga ma,你唔係咁做我唔會知我一直都忽略左你係呢幾個月,令到你咁辛苦,
所以我只想講你有咩事都要同我講,對我有咩不滿都要同我講,可以見到你耐d既,夜d返home有咩所謂呢??因為我知你會亂諗野呀嗎,
我知咁做未必比到d咩信心你,但呢d係我要做既野黎ga ma你係我女朋友黎ga ma!!唔錫你錫邊個wro!,我隻手同腰都無咩事ga la應該,我已經好小心ga la,不過有d整返d舊患都無計,之前打波積返黎既,嘻嘻,仲有你照顧我ga ma!!