Friday, June 09, 2006

終於有英格蘭la~
thankQ!Arigaidou~~

um~~睇番個電話。。。
原來接入既電話係比撥出既多3倍既呢~
好明顯........
我係一個人唔搵我;我唔搵人既人
哈哈^^
咁你地記住得閒phone俾我喇~!

今日返工.......冇冷氣
被迫遷入conference room
雖則有冷氣
但係冇得上網~
悶到嘔......唯有發o下o牛o豆
咁又半日!!呵呵
lunch例排買飯返公司齊齊食
冷氣吹正我。。。
老闆方死我又請假
即刻話:『一陣又吹病joey,我幫你勃高d個風口.....』
心諗:我都未病好.....什麼「又病」?
咁快已經咒定我~~哈哈
放工去o左『打邊到』
而家等緊world cup開幕gei lei~~~

No comments: