Monday, December 10, 2007

難道必須等愛情遠飛
才學會要怎麼愛自己???

可唔可以做每樣野之前都諗下身邊既人會點諗?
自己都唔愛錫自己.....憑乜野人地要愛你呀??
唔好諗住自暴自棄....催殘自己事情就會好轉.......
leed係好幼稚....超級幼稚既想法!
做d冇意思既野....根本解決唔到個問題....希望你可以成熟d啦

我會好好記住今日....因為真係好失望....好失望.......
可唔可以有咩都同我講?
開心好...唔開心好.....訴苦好....咩都好.....
我唔會唔聽....係你成日都收收埋埋唔講
兩個人係埋一齊有咩意思?
行街?食飯?睇戲?....朋友都得啦....咁我要你黎做咩呀???

病痛係人都有架啦.....老人家嘛.....遲早有一日你同我都會架啦
要勇敢d面對先係架嘛!!

你屋企人知道你咁.....佢地仲傷心啦.........
努力多幾年啦~讀埋書.....應該會好d架啦!希望在明天嘛~

『對自己好d....就即係對身邊既人好』明白嘛?

洗飯盒既時候眼淚忍不住了.....
飯盒都不知道洗得乾淨還是沒有......明天再洗一洗吧
對自己好d~所以要訓多d~~做個人見人愛...車見車載既lady~

No comments: