Wednesday, December 26, 2007

原本今朝都好開心....又係我......攪到大家唔開心
我真係好鍾意發脾氣....成日發脾氣......我唔識控制自己!
或者有一日你頂唔順..........就係我地分手o既一日......
所以我會好好珍惜我地而家既日子..........
sorry!i don't know how to control myself.........

喊到眼仔攰又腫......肚子又痛.......明天還要早早起床返工......
還是早點睡..........一覺醒來....希望心情會好轉
但係每當我諗起你句說話.....d眼淚又.................
可以點?

No comments: